سوالات متداول

ثبت و پیگیری سفارش:

علاوه بر سابقه و تجربه کاری بالای وب سایت فروشگاه هلومال، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت فروشگاه هلومال با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

همچنین فروشگاه هلومال با بیش از 4 سال سابقه فعالیت و تحویل موفق سفارشات به بیش از صدها هزار مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد فروشگاه هلومال استفاده کنید.

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.

با عضویت در فروشگاه هلومال می‌توانید:

سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید.

به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید.

لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید.

در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید.

بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد

در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما می‌توانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید.

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید

پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش فروشگاه هلومال با شما تماس خواهند گرفت.

پرداخت:

همگی کاربران فروشگاه هلومال می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فروشگاه هلومال، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت برای کاربران با هماهنگی پشتیبانی سایت هلومال وجود دارد.

پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از فروشگاه هلومال که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید

– با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد

– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید

– برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

خیر، در حال حاضر مبلغ تمامی سفارشات برای نهایی شدن در سایت هلومال به صورت آنلان پرداخت میشوند.

ارسال سفارشات:

فروشگاه هلومال با اداره پست برای خدمات پیشتاز قرارداد دارد به همین علت در سرتاسر کشور سفارش‌‏ها فقط با پست پیشتاز ارسال می‌‏شوند.

هزینه‏ ارسال، بسته به وزن سفارش و محل تحویل متفاوت است.

زمان رسیدن ارسال‏‌ها پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از 3 تا 7 روز متغیر است، بنابراین ساعت آن را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد.

همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش(که معمولا بین یک الی سه روز طول میکشد)، تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارشات فروشگاه هلومال می‏‌شوند.

پس از تحویل سفارش شما به پست، اداره پست موظف است بین 3 الی 7 روز کاری سفارش شما را به دستتان برساند.

در فروشگاه هلومال تمامی سفارشات را به صورت پس کرایه برای مشتریان ارسال میشوند. یعنی پس از تحویل سفارش توسط فروشگاه هلومال به اداره پست، هزینه ی ارسال در کمترین میزان ممکن توسط پست محاسبه میشود و این مبلغ درب محل از گیرنده دریافت و مستقیم به اداره پست واریز میگردد.